niedziela, 29 czerwca 2014

Sekrety gwiazd-poznaj swojego idola Paweł Jasionowski Masters.

O czym marzy Paweł Jasionowski?Jakie Pawła marzenia? Tego dowiesz się  po przeczytaniu  jego  kwestionariusza.Zapraszam do czytania!!
śliczne 

1.Główna cecha mojego charakteru?
Wydaję mi się,że pracowitość.
2.Moja główna wada?
Piję za dużo kawy.
3.Co cenię najbardziej u mężczyzny?
Szczerość.
4.Co cenię najbardziej u kobiety.Cechy u kobiety,których szukam? 
Cierpliwość.
5.Moje ulubione zajęcie?
Praca w studiu.
6.Co wzbudza we mnie paniczny lęk?
Wysokość.
7.Czego nie cierpię ponad wszystko?
Wątróbki.
8.Jakie jest moje moje ulubione słowo?
Nie mam ulubionego słowa.
9.Ulubiony kompozytor,twórca?Kto jest moim muzycznym idolem?
George Gershwin.
10.Bez czego nie wyobrażam sobie życia? 
Bez uśmiechu.
11.Co zabrałbym ze sobą na bezludną wyspę?
Prowiant.
12.Moje największe marzenie?
Podróż dookoła świata.
13.Jakiego dźwięku nienawidzę?
Nieczystego.
14.Kim lub czym chciałbym być gdybym nie był tym kim jestem?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem.
15.Ulubiony bohater filmowy?
Charles Foster Kane.
Do zobaczenia w następnym poście Papatki :*

1 komentarz: